Tenda Gjilan

 TENDA GJILAN

Garden Tenda ne ju ofron tenda ne gjdo kohe. Perpos tendave ne ju ofrojme edhe karriga dhe tavolina. Per rezervime nga kontaktoni ne numrat tane te telefonit +38345376614 ose 049-313-959



Tenda ne Gjilan mund te gjeni tek Garden Tenda e per rezervime mund te kontaktoni ne numrat 045-376-614 ose 049-313-959

Tendat ne Gjilan jane shume kualitative.
























Ne nje dite te bukur, ne nje dite e hene, ne nje dite pranvere apo vere ndersa vozisja bicikleten time nuk dija nga te filloja pasi qe isha i fiksuar ne nje emer. Do te jesh per bukuri vetem pavaresisht qe ishim tere kohen bashke. Dy vellezerit e mi ishin larguar dhe gjitheqka
Duhet ti dorëzohemi dhimbjes, ti braktisemi vdekjes, buzëqeshja cinike e ferrit të realiteit lakuriq dhe të ashpër duhet të ngrijnë sytë tanë, para se të jetë në gradë të presë thellësinë dhe vërtetësinë e asaj tjetrës, pikës ose fuqisë së dytë.
Disa prej atyre ndjenjave ishin xhelozi e pastër, sepse ajo ishte e bukur dhe në modë në një mënyrë që unë nuk do të isha kurrë. Mënyra se si flisnin njerëzit për Britni Spirs ishte atëherë e tmerrshme për mua, dhe është edhe sot. Historia e saj, është një shembull i mrekullueshëm i një fenomeni që e kam parë për vite me radhë:
Pjesa më e madhe e muzikës është në fakt personale, për sa i përket emocionit dhe përvojave që kam pasur në jetën time. Por shumica e temave në këngë nuk janë aq personale
sa më shumë se të tjerët. Të rënit në kurthin e të besuarit të një teorie të tillë, është një tendencë që mund të na duhet që ta luftojmë. Dhe duhet të ketë një pikë, ku t’i themi vetes:Hej, prit një minutë, a mund të jetë realisht e vërtetë kjo? Cilat janë provat? A mos jam duke gënjyer veten time, duke rënë pre e paragjykimeve të mia, apo thjesht po konformohem me grupit tim
Së pari, ndërsa punonjësit kanë kërkuar prej vitesh më shumë fleksibilitet, ka pasur një mungesë studimesh të mira mbi produktivitetin e punës në distancë. Kjo pasi historikisht, ka qenë e vështirë të gjesh grupe punëtorësh që bëjnë të njëjtën punë

Shpresoj qe ky postim te mbijetoj nje kohe te gjate ketu dhe te optimizohet mire.



Comments